22 października 2015

Isana - płyn do kąpieli hibiskus & kokos

 Witam ;) 
Podczas długich, ciemnych, zimnych, jesiennych (plus jeszcze milion pasujących określeń) wieczorów chyba każdy lubi położyć się w wannie, nalać sobie gorącej wody i tak się relaksować. Jednak co to za relaks bez otulających Nas pięknych zapachów, puszystej piany ? Dla mnie żaden. Kąpiele umilam sobie głównie płynami do kąpieli. Dzisiaj pokażę Wam jeden z nich.


Isana - płyn do kąpieli hibiskus & kokos




Płyn ten kupiłam gdy był w promocji, kosztował kilka złotych (mniej niż 5 na pewno). Wielka butla starcza Nam na wiele kąpieli. Płyn jest dosyć gęsty, przez co jego wydajność jeszcze wzrasta. Zapach ma delikatny... jak dla mnie zbyt delikatny jak na płyn do kąpieli, który ma dostarczyć Nam głównie zapachowych doznań. Kokosu nie wyczuwam tam wcale, a to przez niego zdecydowałam się na zakup. 


Oprócz zapachu ważna jest też kwestia robienia piany, tutaj sprawdza się bardzo dobrze (jednak nie tak jak mój ulubiony płyn do kąpieli Balea mleko i miód). Tworzy gęstą piankę, która towarzyszy mi do końca długiej kąpieli. Płyn nie farbuję wody na żaden kolor, więc bez obaw - wanna nie zmieni koloru ;) Używam go wtedy, kiedy mam ochotę na "puchatą" kąpiel a pięknych zapachów dostarczają mi np. żele Balea ;).


Przez słaby zapach nie sięgnę więcej po tą wersję zapachową, jednak jestem skłonna wypróbować jeszcze inne warianty płynów do kąpieli Isany, może będą lepsze.


Czym umilacie sobie wieczorne kąpiele? ;)


33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak na razie też nie znalazłam wśród nich perełki...

      Usuń
  2. Oj jak z kokosem to ja bym bardzo chciała ten płyn, bo to jeden z moich ulubionych absolutnie zapachów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że kokos jest niewyczuwalny. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm spodziewałam się ciekawego zapachu. Szkoda, że taki słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie pachnie kokosem bo strasznie lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Umilałam sobie wieczorne kąpiele ładnie pachnącymi płynami jak miałam wannę ;) niestety pod prysznicem nie da się położyć i relaksować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt mnie nigdy nie przekona do pryszniców ;) Nie jest tak, że bronię się przed nimi jakoś bardzo ale gdybym w domu miała tylko prysznic a wanny nie to byłabym załamana :D

      Usuń
  7. już lubię :) jak się na niego natknę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem typem prysznicowym :D także staram się nie kupować płynów do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy niczego tej marki nie miałam,a tyle opinii czytam,że jestem ciekawa czy byłabym zadowolona. Co do płynu to raczej bym nie kupiła ...
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie miałaś nic z Isany? Myślałam, że już chyba wszyscy próbowali chociaż jednej rzeczy z tej marki ;P

      Usuń
  10. Uwielbiam wszystko co z Isany i nadaje się do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że ma tak delikatny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię żele isany, chociaż tego zapachu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie używałam żadnego płynu z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. intrygujace polaczenie,szkoda jednak ze aromat juz nie ten.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zainteresował mnie zapach tego kosmetyku, a później przeczytałam, że niestety jest słaby... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że ten zapach nie jest intensywny :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że zapach jest mało intensywny i nie czuć w nim kokosa :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdyby zapach był bardziej intensywny to bym go z chęcią wypróbowała. =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie nuty zapachowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam wrażenie kiedyś kosmetyki Isany były bardziej zapachowe niż dzisiaj.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio dolewam płynu Balea o zapachu melisy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię od nich sól do kąpieli w saszetkach :)
    Płyny też czasem kupuję, ale wolę z innych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czemu ja go nie widziałam, albo mi zapach nie podszedł heh, obecnie mam z Alterry jakiś, i Isana jest też jakaś, akurat mama sobie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chyba miałam wersję oliwkową tego płynu :) ale nie pamietam zapachu

    OdpowiedzUsuń