24 października 2015

Przegląd zapasów kosmetycznych cz.1 - Kremy do rąk

Cześć ;)
Pogoda Nas ostatnio nie rozpieszcza, jest ponuro, depresyjnie... czekam na wiosnę, którą uwielbiam <3
Podczas coraz krótszych już dni nie mam ochoty na robienie czegokolwiek poza domem, z wyjątkiem siłowni oczywiście. Po szkole siedzę często w domu a jak nie u siebie to u chłopaka. Jednak gdy już zostaję u siebie to staram się jakoś to wykorzystać. Ostatnio np. robiłam porządki w moich kosmetykach bo z nimi mam największy problem. Nie mam gdzie trzymać np. staników ale balsamy do ciała i żele miały swoje własne półeczki... obłęd :D. Dla kosmetyków znalazłam nowy dom, gdzie stoją koło siebie i wiem ile czego mam. Przyszła mi do głowy krótka seria postów z przeglądem tych kosmetyków, których mam sporo. Ma to na celu powstrzymanie mnie przed kolejnymi zakupami ;) Mam nadzieję, że to pomoże... ;p


Pierwszymi kosmetykami jakie chciałabym Wam pokazać są
Kremy do rąk




Kremy wsmarowuje w dłonie wręcz obsesyjnie... ;) Obowiązkowo dużą ilość nakładam na noc, w ciągu dnia używam kremów kilka razy. W swoich zbiorach mam 24 sztuki. Ich daty są długie, więc spokojnie uda mi się je zużyć (przy pomocy mamy ;)). Jednak dopóki nie zużyję chociaż połowy - nie ma mowy o zakupach kolejnych opakowań. Na zdjęciu poniżej prawie cała moja gromadka, brakuje najnowszej piątki z ostatniej "dostawy" z DM'u.




1. Oriflame - Aimi Mystic Caress
2. Avon Care Gentle Aloe
3. Oriflame Nature Secret - Nawilżająca bazylia i brzoskwinia 



4. Dermacol Aroma Ritual - Kawa
5. Dermacol Aroma Ritual - Wiśnia
6. Dermacol Aroma Ritual - Limonka i winogron 


7. Balea - Liczi i róże
8. Balea - Malina i trawa cytrynowa
9. Balea - Truskawka


10-15. Balea - Papaja i maślanka
16-18. Balea - Oliwka
19. Balea - 5% mocznika




20-22. Balea - Oliwka 
23. Balea - Pitaja i mleczko kokosowe 
24. Balea - Fiołek



I to by było na tyle ;). Na moje oko zapasy lekko wymknęły mi się spod kontroli i mam ich zbyt dużo. Pora na zużywanie!


Znacie któryś krem z moich zapasów? 
Ile sztuk kremów do rąk macie w swoich kosmetycznych zbiorach? ;)


51 komentarzy:

  1. O wow! Ja też mam parę, no nie wiem ze 4 ale u Ciebie sporo i wszystkie takie ładne kolorowe:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy ty to zużyjesz :D
    ja krem do rąk w domu mam jeden :D z dove

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Ja mam 1 a mój mąż ma może z 4. On więcej potrzebuje bo pracuje rękami więc zużywa. Jakbyś nie dała rady to daj znać chętnie się piszemy na pomoc w zużyciu. POzdrawiam ciepło Arleta i zapraszam na I moje rozdanie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze - jestem porażona tą ilością ;)
    Mi do domowego użytku wystarcza jeden, jeden w pracy i kremy w torebkach :) Tyle to jeszcze nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah, mam tak samo jak Ty co do wstępu. Mam wygospodarowane dwie półki w szafie wyłącznie na kosmetyki. A co! Niech im się dobrze żyje :D pokaźna kolekcja kremów. Kilka chętnie bym przygarnela. Czekam na kolekcje żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo od Balei! Ja tak dużo nie mam, może się góra 5-6 u siebie naliczę. Zdecydowanie więcej mam balsamów do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo masz tych zapasów, niestety nic nie jest mi znane, ale widzę same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie z kremami na bakier ;/ mam dwa jeden i to dla mnie dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźna kolekcja, ja mam obecnie tylko 4 ;)
    Niestety nigdy nie miałam, żadnego z Twoich zbiorów więc chętnie o nich poczytam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matkoo ile teeegoo :D ja krem do rąk mam tylko jeden i tak go epwnie nie zużyje do końca

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy Ty to zużyjesz, pełno tych kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromna ilość kremów do rąk. Ja obecnie mam w zapasie 2 sztuki i już uważam że to dużo ale 24? WOW! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju..kiedy Ty to wszystko zużyjesz??
    Prześliczne są te opakowania,takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz za każdym radem, gdy pomyślę sobie że mam czegoś za dużo to przypomnę sobie Twoje 24 kremy do rąk i już mi przejdzie ;-D Kremów do rąk mam jakieś 5 sztuk ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mój chłopak jak przeczytał Twój komentarz to nie mógł przestać się śmiać :D

      Usuń
  15. o jacieeee ile tego masz!!! ja chętnie mogę Ci pomóc zużyciem kremów Balea....bo są mi jeszcze nie znane :D;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile ty tego masz. :D
    Ja rzadko kiedy używam poniewaz nie lubię mieć tłustych dłoni. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kremów do rąk mam tyle ile mi potrzeba -jeden w torebce, jeden w domu i jeden w pracy :) Jestem z siebie dumna - przynajmniej tu nie ma zapasów hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna kolekcja :) Zainteresowały mnie kremy Dermacol, jeszcze nigdy nie miałam okazji ich używać :) Mam nadzieję, że pojawi się jakaś recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faaak ile kremów! A myślałam, że moje kilka sztuk to dużo! :) Czuję się rozgrzeszona :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz ogrom tych kremów do rąk! :) U mnie jak będzie tyle wszystkich mazidełek i do ciała i do rąk łącznie to będzie dobrze;) Chociaż upieram się, że muszę się powstrzymywać od zakupów, bo kosmetyków do końca życia mi wystarczy...

    Nie widziałam nigdzie kremów do rąk Balea - muszę koniecznie zaopatrzyć się w jakiś!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szaleństwo. Ja mam jeden, od dwóch lat ..

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale kolekcja :D ja mam zaledwie 3 szt. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. W takim razie fajnie wiedzieć, że nie jestem największą wariatką jeśli chodzi o gromadzenie kosmetyków :D

      Usuń
  24. O raju, ja mam 4 i myślałam, że to dużo :) Ciekawią mnie te z pompką.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, jakie zapasy!!! Kiedy Ty to zużyjesz?

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko z córką, co za kolekcja! Ja mam zaledwie 1 opakowanie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam jedno opakowanie czegoś i żadnego w zapasie to zawsze szybko lecę dokupić kolejne żeby mi czasem nie brakło haha :D

      Usuń
  27. Ojej, ja również często kremuję ręce, ale nie kupuję na zapas. :) Piękne, kolorowe te opakowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to chyba nigdy z robienia zapasów się nie wyleczę ;P

      Usuń
  28. Wowo gigantyczne zapasy:D Ja mam jeden krem i dwie miniatury:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam kilka kremów do rąk w domu i myślałam, że to za dużo. ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny pomysł z zebraniem kosmetyków jednego typu w jednym miejscu :) co prawda do Twoich zapasów jeszcze mi sporo brakuje to dobrze wiedzieć, że jest jeszcze ktoś kto używa kilku(nastu) kremów do rąk na raz :)
    A który z tych prezentowanych lubisz najbardziej, przyznam, że żadnego z nich nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko z córką i wnukami!! no nieźle.. ja mam.. 10? coś takiego i uważałam, że coś nie tak ze mną, ale coż.. nie jestem sama ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem wielką fanką kremów do rąk :) a raczej fanatyczką, bo używam ich po każdym umyciu rąk

    OdpowiedzUsuń
  33. O kurczę! Dziewczyno, jesteś szalona! Hahaha! W życiu aż tylu kremów nie miałam naraz i chyba mieć nie będę! Ale tez lubię obficie smarować dłonie na noc - rano są takie delikatne ;) I bardzo rozśmieszył mnie fragment o tym, że kremy mają swoje miejsce u Ciebie, a nie masz gdzie staników trzymać ;p
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojejku 24! Ja mam może z 5 ;D Mieszkam w Anglii i żadnego z twoich nie używałam wcześniej ; / Teraz moim faworytem jest krem do rąk z Lidla o cudnym zapachu jak perfumy *-*
    Pozdrawiam, Ilosiaaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam takie kremy do rąk *.*
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szok, ile pozycji kremów:) u mnie raptem z 3 będzie.

    OdpowiedzUsuń
  37. nieźle hehe :p ja mam z 5 ...tylko :p

    OdpowiedzUsuń
  38. *.* a ja mam jedynie jeden i często zapominam o aplikacji :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Obecnie z Balea mam ten krem pitaja i mleczko kokosowe 😉

    OdpowiedzUsuń
  40. :D Uwielbiam kremy, a Twoje wszystkie takie kolorowe - nie dziwię się, że je kupiłaś :P

    OdpowiedzUsuń