4 listopada 2015

Upolowane w Rossmanie - -49% na produkty do paznokci i ust


Miałam bronić się przed promocją rękami i nogami. Przecież mam ponad 150 lakierów i chyba lekko mniej niż setkę produktów do ust. O czymkolwiek do nawilżania ust już w ogóle nie było mowy. Jednak weszłam po co najwyżej 3 lakiery do paznokci i skończyło się tak jak zwykle :D







Patrząc na posty niektórych z Was wiem, że nie popełniłam wielkich grzeszków ;). Kupowałam wszystko, co nawet bez promocji kosztuję grosze. Za 7 lakierów do paznokci i 3 pomadki do ust zapłaciłam mniej niż 40zł. 









Tych cudowności nie powinno w ogóle tutaj być :D. Jednak jak tu nie skusić się na kolejne kolorki Lovely Extra Lasting? Mam już czerwoną i zachwyciła mnie, więc chciałam wypróbować resztę. Pomadka w kredce Lovely Color Wear nr 6 też mam w wersji czerwonej i uwielbiam, więc kolejny kolorek wpadł do koszyka.




Nad tymi lakierami z edycji limitowanej Wibo zastanawiałam się już długi czas. Miałam ich nie kupować ze względu na dużą ilość lakierów które posiadam, ale promocja (wiadomo :D) to dobry powód do zakupu swoich małych zachcianek. One również kosztowały grosze.




Kobaltowy na paznokciach noszę często i lakiery o takich kolorkach szybko zużywam, więc przyda się. Dobrego, czarnego lakieru mi brakowało, więc też wpadł do koszyka. 
Oba lakiery to Wibo Extreme Nails (nr 482 i 34). Serum  z keratyną i miodem wzięłam z ciekawości. Szaraczek Lovely Classic nr 98 kupiłam bo od długiego czasu narzekałam na brak tego koloru w mojej kolekcji chociaż to i tak nie do końca to czego chciałam bo ma on w sobie złote drobinki.


To już wszystko. W porównaniu do Waszych zakupów pewnie wypadam słabo ale cieszę się, że mój portfel nie ucierpiał za bardzo. W kolejnych dniach promocji skuszę się co najwyżej na puder do twarzy. Polecicie mi coś niedrogiego a fajnego? ;)

54 komentarze:

  1. Też miałam ochotę na te pomadki z Lovely ale się opamiętałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te lakiery z serii limitowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam kiedyś te pomadki, skoro mówisz, że są fajne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely Extra Lasting też mam w wersji czerwonej i bardzo fajny jest :) Ja też mam mnóstwo lakierów i szminek, a ciągle jednak daję się skusić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wpadły 3 szminki do koszyka i się zastanawiam po co to... Ale oczywiście, że wzięłam no bo przecież promocja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam 5 lakierów , Insta dri i odżywkę ;) szafy Wibo już od kilku miesięcy u mnie nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie to serum z wibo : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Setum z Wibo mam już ponad miesiąc - jest świetne :) Warto je spróbować a do tego dokupić peeling do skórek i paznokci - również godne polecenia :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne jest to serum z Wibo, warto kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w kolejnych dniach promocji planuję sobie zakupić rozświetlacz, mam już nawet upatrzony z lirene :)
    wczoraj byłam w Rossmannie i uzupełniłam nieco pomadkowe zapasy, które niedługo pokażę na blogu i na Instagramie zapewne też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOO dużo moich ulubieńców :) Bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusiłam się jedynie na ten czerwony lakier WIBO Royal i odżywkę do paznokci 8w1 od Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kupiłam pomadkę z Lovely ale denerwuje mnie jej zapach :/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dzielnie wytrzymuje w postanowieniu,aby nie robić zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zastygające pomadki z Lovely są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. promocja sie konczy a ja nei kupiłam nic hehhe

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupki, ja nie kupiłam nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. też jakoś nie mogłam się oprzeć lakierom Wibo ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też byłam dzisiaj w Rossmanie, bo stwierdziłam, że jednak nie mogę przepuścić takiej okazji ;d i również kupiłam te pomadki z Lovely i kilka lakierów :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Srebrny i zloty Royal genialne ;-) mam ona i są super ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie testowałam na sobie ale jak widzę je na blogach to wzdycham do nich <3

      Usuń
  20. śliczne kolorki lakierów oraz pomadek zakupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też kupiłam matowe pomadki ,nawet takie same jak ty :D są super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie kusi ta promocja.
    Lakier niebieski cudny ma kolor.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo tego kupiłaś, ja tylko postawiłam na balsamy do ust na tej promocji. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja balsamów mam mnóstwo, więc przynajmniej w tej kwestii chciałam się powstrzymać z zakupami ;)

      Usuń
  24. Nie wiem czemu ale mnie jakoś zraziła ta promocja, jeszcze ostatnio było w miarę cicho o niej. Ale jak naokoło każdy o niej trąbi i przeżywa to się odechciewa kupowanie czegokolwiek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę. Ja poszłam w pierwszy dzień kilka minut po otwarciu i już były tłumy. Akurat ilość osób mi nie przeszkadza ale to co robią te wszystkie kobiety już tak. Jedna pomalowała sobie usta mocną czerwienią (nie testerem tylko pomadką do kupienia...) i odeszła od szaf mówiąc do koleżanki, że nie kupuje jej ale przynajmniej będzie ładnie wyglądała dzisiaj w pracy. No tragedia, nie wiem czy się śmiać czy płakać.

      Usuń
  25. ja kupiłam pomadkę Nivea i lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja lakierów nie kupowałam, mam troche mazidel do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ja kupiłam tylko jedna pomadkę z rimmela, pod wpływem impulsu, ale tak to udało mi się powstrzymać przed zakupowym szaleństwem :D/K

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zakupy, również skusiłam się na ten czerwony lakier z Wibo Royal Manicure, chciałam jeszcze złoty ale już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  29. 150 lakierów do paznokci? Wow!!! Ja Rossmanna omijam szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jakaś duża liczba. Niektóre dziewczyny mają po 600, to dopiero kolekcja! ;)

      Usuń
  30. Jak widze u Ciebie rossmannowe zakupy bardzo się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomadka Lovely leżała już w moim koszyku, ale pomyślałam i wymieniłam ją na lakier. ;) ...i jeszcze 2 pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaszalalas, ja kupilam tylko jedna pomadke i tyle mi na ta promocje wystarczy :) Milego uzywania!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy a nad tymi lakierami się zastanawiałam jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kupiłam tylko jajeczko do ust z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne są te kolorki :) a jak z trwałością tych lakierów z Wibo?

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne zakupy :) Ja w pierwszym etapie kupiłam 5 szminek, a teraz 4 tusze do rzęs i dwa do brwi

    OdpowiedzUsuń
  37. W porównaniu do Twoich zakupów to ja wypadam słabo ;) Kupiłam matowy lakier Wibo i po pierwszym użyciu uważam , że to totalny bubel. Ale dam mu jeszcze szansę, albo i dwie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe zakupy. Uwielbiam te pomadki z Lovely.
    :*

    OdpowiedzUsuń