3 grudnia 2015

Antyperspirant Dove Powder Soft



Witam ;) 
Jakiś czas temu od portalu BabyBoom otrzymałam do testów Antyperspirant Dove Powder Soft w spray'u. Taką formę lubię ostatnio najbardziej. 
Jak sprawdziła się u mnie ta nowość? 






Lubię testować nowe antyperspiranty, więc ucieszyłam się gdy paczuszka pojawiła się u mnie. Postanowiłam wziąć się za testy już od pierwszego dnia. Używam antyperspirantu od razu po depilacji i ważne dla mnie jest to, żeby mnie w tej sytuacji nie podrażniały. Ten z Dove sprawdził się świetnie, nie podrażnia, nawet mam wrażenie że lekko łagodzi. 




W antyperspirantach w spray'u czasami denerwuje mnie to, że po rozpyleniu po całej łazience unosi się pył gryzący w gardło. Podczas używania tego z Dove nic takiego nie ma miejsca, produkt jest aplikowany tylko na pachę i nie rozprzestrzenia się poza nią, za co wielki plus. Co do zapachu - wyobrażałam sobie, że będzie pachniał jak puder dla dzieci. Tak sobie baba ubzdurała i chciała żeby tak było :D Rozczarowałam się niestety, co nie oznacza że pachnie brzydko. Zapachów opisywać nie potrafię ale wiem, że na jesień i zimę jest jak znalazł. W lato mógłby trochę mdlić, tak mi się przynajmniej wydaje. Nie gryzie się z zapachem perfum. 




Pora na najważniejsze - jego działanie. Testowałam go tradycyjnie podczas ciężkich treningów na siłowni. Spisał się fajnie, nie było mowy o brzydkim zapachu. Pocić się pociłam ale to chyba normalne na siłowni i nie ma żadnego kosmetyku, który by to zmienił. Podczas normalnych, codziennych czynności chronił przed poceniem. Nie testowałam go przez 48h ale te liczby zawsze mnie śmieszą. Testowałam go jednak podczas 8-12h i tyle był w stanie dobrze się sprawować. 




Podsumowując - ten antyperspirant spisał się dobrze. Na tyle dobrze, żebym po skończeniu tego opakowania skusiła się na kolejne. Wypróbuję pewnie jeszcze wersję w kulce, jestem jej ciekawa. 


Miałyście okazje go wypróbować?
Jakie są wasze niezawodne antyperspiranty? ;)



20 komentarzy:

  1. Miałam i bardzo lubię, często gości w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to nie lubię antyperspirantów w sprayu, mam wrażenie że działają gorzej niż te w sztyfcie czy kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Dove jeśli chodzi o antyperspiratny, ale regularnie wymieniam je z adidasem, bo jak zbyt długo je stosuję to tracą swoją moc :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej wersji ale dla mnie Dove pachnie zawsze tak samo ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj używam antyperspirantów w sztyfcie Rexony ale kilka dni temu sięgnęłam po Lady speed stick i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię i często kupuję Rexonkę :)

      Usuń
  7. Właśnie mi się kończy antyperspirant więc chętnie zakupie z Dove tylko jeszcze nie wiem czy ten różowy czy inną wersje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie najlepsze są z Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego akurat nie znam ale ogólnie lubię antyperspiranty Dove

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię antyperspiranty z Dove choć i Rexona też jest całkiem dobra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię antyperspiranty Dove, najbardziej wersję oryginalną i ogórkową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Dove jeszcze nie miałam. Zazwyczaj używam adidasa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dove ostatnio miałam kilka lat temu. W sprayu najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje ulubione antyperspiranty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, a miałam nadzieję, że jednak pachnie pudrem :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie używałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dawno go nie miałam jako sprayu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię antyperspiranty z Nivea. ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego antyperspirantu, sięgam raczej po takie w kulce. Obecnie używam Vichy.

    OdpowiedzUsuń