27 grudnia 2015

Balea Żel pod prysznic - Kokos i nektarynka

Witam Was kochane ;)
Nawet nie miałam okazji życzyć Wam Wesołych Świąt... Nie miałam głowy do siedzenia na blogu. Przeprowadzka dzień przed Wigilią była ciężka, ale już jestem w nowym mieszkaniu gdzie czuję się jak u siebie :) Bez komplikacji się nie obyło bo przeprowadziłam się nie tam gdzie miałam, ale tu mi będzie lepiej. Jestem dobrej myśli. Wracam też za niedługo do pracy, narazie weekendowo bo muszę skończyć szkołę ale na bloga też poświęcę czas bo tęsknie za pisaniem i komentowaniem Waszych prac :)

Dzisiaj mało tematycznie, bo ze Świętami ani Sylwestrem niewiele ma to wspólnego... ale chciałam Wam przedstawić


Żel pod prysznic Balea - Kokos i nektarynka 





Można łatwo zauważyć, że na punkcie kosmetyków Balea mam kręćka. Uwielbiam je za zapachy, opakowania a i na działanie narzekać nie mogę. Tak samo jest w tym wypadku.




Opakowanie przyciąga wzrok, uwielbiam owocowe nadruki na kosmetykach. Żel zamykany jest na tradycyjny klik, który sprawnie działa i nie ma żadnego problemu z otwarciem go gdy mamy mokre ręce. Wystarczy niewielka ilość żelu, żeby pokryć całe ciało przyjemną pianką, wiec jest wydajny
Nie zauważyłam żeby wysuszał skórę ale w żaden sposób również jej nie pielęgnuję. Żel robi to co ma robić, dobrze myje. Podczas kąpieli towarzyszy nam śliczny zapach. Moim zdaniem jest jednocześnie orzeźwiający ale też ma w sobie nutkę słodyczy a czasami wyczuwam w nim też taką kwaskowatość (czy jak to nazwać) co idealnie ze sobą współgra. Dużą rolę w zapachu odgrywa tam nektarynka, kokos schodzi na daleki plan co wyjątkowo w tym wypadku mi nie przeszkadza, a zawsze zależy mi na kokosie. Jest to według mnie jeden z najpiękniej pachnących żeli pod prysznic z Balei. Cieszę się, że w zapasach mam jeszcze jedną buteleczkę tego cuda bo uwielbiam w nim to, że jego zapach unosi się w całej łazience jeszcze długo po kąpieli. Jestem nim zachwycona :)




Koniecznie dajcie mi znać czy tak samo jak ja lubicie żele Balea :)
Jaki zapach przypadł Wam do gustu najbardziej? 


38 komentarzy:

  1. Nektarynka... już czuję ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam coś kupić z tej firmy, ale nigdzie nie mogę znaleźć tych kosmetyków :( A kusi mnie ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj szybko na bloga, czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zrobiłam zapas kosmetyków z Balei :) Uwielbiam zapach kokosa! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka żeli z tej firmy i sprawdziły się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoła i praca jest ważna więc rozumiem.
    Ja jeszcze nigdy nie miałam nic z Balea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przyjemności schodzą na drugi plan :)

      Usuń
  7. Oj zapach musi być boski z tego co opisujesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że jeśli nie byłoby takiego problemu z kupnem tych żeli to bym je kupowała niestety ich dostępność jest słaba i zdecydowanie wolę kremowe żele od Dove

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie miała dostępu do Balei to myślę, że też sięgałabym po te z Dove ;)

      Usuń
  9. Ciekawe połączenie zapachów. Nie miałam nic Balei

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz używam aloesowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie miałam.. ale wszystko przede mną ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam żele Balea, wszystkie tak pięknie pachną. Ostatnio miałam wersję z mango i była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby zeszłoroczna letnia limitowana edycja? ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam żele pod prysznic Balea, akurat tego zapachu jeszcze nie miałam. Polecam zapach Paradise Beach, Tropikal Sunshine oraz Cabana Dream.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je wszystkie i czekają na swoją kolej :)

      Usuń
  13. Połączenie kokosu i nektarynki musi być niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że te żele są trudno dostępne bo chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że ich kosmetyki są tak słabo dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Często używam żeli z Balea ;), ale tego zapachu jeszcze nie znałam :) zapowiada się przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu wypróbować tę wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno musi świetnie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeden z moich pierwszych żeli Balea :) Bardzo miło wspominam ten zapach i jeszcze do niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś na niego ochotę, jeszcze na pewno wpadnie mi do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach jest śliczny :) Zużyłam już jedno opakowanie, a drugi czeka w zapasach. Polecam również wersję "wanilia i kokos". Pachnie jeszcze ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kokosowe kosmetyki, mogłabym je wąchać na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń