10 grudnia 2015

Dzień Darmowej Dostawy - zakupy :)


Cześć kochane ;)
Wczoraj dotarła do mnie trzecia i jednocześnie ostatnia paczuszka, którą zamówiłam podczas Dnia Darmowej Dostawy, więc pora na podsumowanie zakupów. Nie poszalałam jakoś bardzo, kupiłam to co mi raczej potrzebne (no oprócz odżywki do włosów, ale taaaaka jestem jej ciekawa...). A tak prezentują się całe moje zakupy :





Jak widać szału nie ma ale chociaż spełniłam dwa punkty z mojej nieopublikowanej nigdzie chciejlisty. 




W Internetowej Aptece OTC wybrałam dwa peelingi gruboziarniste od Perfecty. Warunkiem darmowej dostawy było tam zamówienie na minimalną kwotę 20zł, więc od razu wzięłam dwa. Stacjonarnie nigdzie nie mogę ich dostać w okolicy. Pełno jest wersji saszetkowych lub w tubkach ale drobnoziarnistych. Zależy mi na konkretnie tych bo używam ich razem z mamą a ją jakiś składnik w drobnoziarnistym uczula, więc same rozumiecie.




W moim ulubionym internetowym sklepie, czyli oczywiście na ezebra.pl (<3) punktem obowiązkowym był zakup pędzla do pudru Hakuro H55. Jeszcze go nie używałam ale coś czuję, że będzie miłość :D. Dodatkowo sprawiłam sobie Bambusowe skarpetki pielęgnacyjne Ecotools, tak z ciekawości. Kosmetykiem, który nie powinien się u mnie znaleźć  jest Odżywka w sprayu Oil Repair 3 z Garniera. Ale jak tu nie zamówić takiego cuda, no jak? :D




Ostatnią, malutką paczuszką była paczka od Estyl.pl. Gotowy peeling do ust od Bomb Cosmetics chciałam kupić już dawno, no i przyszła na to pora. Dodatkowo trzy ciekawe próbki. Odżywka i żel już wypróbowane, jeszcze tylko krem czeka na swoją kolej. 


A jak wyglądają Wasze zakupy z DDD? :)


24 komentarze:

  1. Ja tylko w mintishop małe zamówionko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tylko za 14zl z ezebry,ale jeszcze nie doszlo

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dłuższego czasu poszukuję peelingu do ust, a u mnie zamowienie z ezebra cocolita i ecospa :) ale małe paczuszki, bez szaleństw

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzel jest super juz Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko kusi, ale chyba ostatnio wydałam za dużo pieniędzy :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pędzel jak i pozostałe brakujące do kompletu mam zamiar kupić w przyszłych miesiącach:) Wygląda na przyjemnego puchacza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamówiłam kilka rzeczy z e-zebra i mintishop :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wytrzymałam i nic nie zamówiłam... teraz kusi mnie jedynie promocja Urban Decay i maskara Better Than Sex :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten pędzel do pudru i bardzo go lubię, jest milusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że są takie dni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zakupy, pędzel Hakuro wygląda rewelacyjnie, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzel <3
    Daj koniecznie znać jak się sprawdza!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Skarpetki pielęgnacyjne wyglądają bardzo ciekawie :) chciałabym je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niczego nie zamówiłam w ten dzień, bo często coś zamawiam, więc nie miałam parcia ;)
    Nie znam Twoich zakupionych produktów, ale o każdym chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku nie skorzystałam z DDD ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja nic nie kupiłam podczas DDD:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawił mnie ten peeling do ust, czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Walczyłam z sobą i tym roku nie skorzystałam z DDD.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zakupy, skusiłabym się na ten produkt z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja skusiłam się tylko na kilka wosków YC.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa tego peelingu do ust :)

    OdpowiedzUsuń