6 grudnia 2015

India Cosmetics - Maska do włosów z olejem z konopi


Witam Was ;)
Przypominam o Nakarmieniu psiaka z OLX (baner na prawym pasku).
Dziś mam dla Was  moją opinię na temat Maski do włosów z olejem z konopi. Wstyd się przyznać ale otrzymałam ją już daawno temu na spotkaniu blogerek a dopiero jakiś czas temu ją otworzyłam. Całkowicie o niej zapomniałam a przecież byłam jej tak strasznie ciekawa, no cóż.





Od producenta:
Maska do włosów z olejem z konopi zapewnia intensywną pielęgnację zniszczonych włosów. Włosy lśniące, miękkie i jedwabiste od razu po użyciu. 
Maska przeznaczona jest do włosów wymagającej pilnej odnowi i nawilżenia. Zawarte w masce składniki aktywne pozytywnie wpływają na kondycję i strukturę włosów. Olej z konopi jest jedynym olejem naturalnym charakteryzującym się idealną proporcją niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Zawiera witaminy, fitosterole, fosfolipidy i minerały. Odżywia włosy oraz sprawia, że są one błyszczące i łatwiejsze w rozczesywaniu. D-Panthenol nawilża włókno włosowe, zwiększa elastyczność i połysk włosów oraz zmniejsza tendencję do rozdwajania się końcówek. 





Producent dużo nam obiecuje... ale jak to wygląda w rzeczywistości? 
sklepie internetowym 2o0 ml maski możecie zamówić w cenie 19,99 zł. Aktualnie trwa darmowa dostawa (do 6 grudnia). 
Maska ma strasznie zbitą konsystencję, przez co ciężko rozprowadzić ją na włosach. Musimy nałożyć sporą ilość kosmetyków, żeby wszystkie włosy były nią pokryte, więc wydajność jest słaba. Zapach jest mocny, jednak nie przypomina mi zapachu konpi. Długo po wyschnięciu włosów utrzymuje się na włosach. 




Byłam bardzo ciekawa jej działania. Mam suche końce, które czekają na ścięcie. Maska kompletnie ich w żaden sposób nie pielęgnuje. Nie nawilża, zaczynają się puszyć, i mam straszny problem z rozczesaniem ich. Włosy na długości jednak są w dużo lepszej kondycji i tutaj maska sprawdza się lepiej ale to nie znaczy, że jestem z niej zadowolona. Troszkę je wygładza i zapobiega puszeniu. W żaden sposób jednak nie wpływa na nawilżenie włosów. Włosy po użyciu tej maski plątają się i ciężko je rozczesać. Nawet czarna odżywka z GlissKura nie jest w stanie pomóc rozczesać mi włosy bez wyrywania i ciągnięcia, dramat.




Maska zużywa się szybko, więc na szczęście nie będę się z nią długo męczyć (nie lubię marnowania kosmetyków, zazwyczaj wszystko zużywam do końca). Na moich włosach kompletnie się nie sprawdziła. Myślę, że osoby z niskoporowatymi włosami byłyby zadowolone. Co do kosmetyków z India Cosmetics - nie zrażam się jeszcze. Chcę kiedyś wypróbować szampon, krem do rąk i pomadkę do ust.


Używałyście kiedyś tej maski? 
A może olejowałyście włosy olejem z konopi? ;)

23 komentarze:

  1. W sumie bym wypróbowała tą maskę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak też nie lubię marnować kosmetyków i zawsze zużywam je do końca bądź ewentualnie oddaje w dobre ręce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam krem z Konopią z tej firmy i bardzo go lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Psiak nakarmiony:) Nigdy nie słyszałam o tej masce ale to chyba nie dla mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę taką maskę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się włosy plątają to już nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam do czynienia z tym olejkiem...jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie się nie sprawdzi :/

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przypomina mi zapachu konopi:D ahaaaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat kosmetyków tej firmy, szkoda, że maska się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, że każde włosy lubią co innego i możliwe, że u mnie sprawdziłaby się o wiele lepiej, ale mimo wszystko Twoja recenzja mocno zniechęca do zakupu. Największego minusa dostaje zdecydowanie za słabą wydajność!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli nawet nie warto zapamiętywać.

    OdpowiedzUsuń
  13. He he he z przyjemnością bym wypróbowała ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze jak dla mnie są maski Kallos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wysokoporowate włosy, więc raczej ją sobie odpuszczę ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy, ale z chęcią bym wypróbowała tą maskę :).

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czy u mnie by się sprawdziłą..

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Tobie się plączą włosy to moje na pewno by nie dały się rozczesać. Mam zawsze z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie sprawdzają się u mnie te kosmetyk..

    OdpowiedzUsuń
  20. Skoro cieżko rozczesać włosy, to zdecydowanie maska nie dla mnie. :)
    Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedynym plusem w moim przypadku mogłoby być to, że zapobiega puszeniu, a to akurat u mnie jest dosyć ważne :) Szkoda tylko że ciężko je rozczesać po jej użyciu..

    OdpowiedzUsuń
  22. The product is amazing! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety jak dla mnie ta maska wypada niekorzystnie. Swoją drogą jak widzę te kosmetyki z konopi to mi się zawsze kojarzą tylko z jednym :D, dobrze, że chociaż tak nie pachną :D

    OdpowiedzUsuń