5 grudnia 2015

NAKARM PSA Z OLX!




Witam Was dobre istotki!
Lubicie pomagać? Jeśli tak, to mam dla Was pewną misję :D



Nakarm codziennie jednego psiaka. Jak masz to zrobić?
Wchodzisz na stronę http://olx.pl/nakarm-psa/  ,
wybierasz psiaka, którego chcesz nakarmić, klikasz "NAKARM" i to wszystko. 

Za nakarmienie w 100% jednego psa OLX przekaże do schroniska 20kg karmy. Czy to nie proste? Was nic to nie kosztuję a możecie w łatwy sposób pomóc. W akcji biorą udział schroniska z Sosnowca i Zabrza. Akcja trwa tylko do 16 grudnia a wiele psiaków nie zostało jeszcze nakarmionych


Ja codziennie klikam, a Ty? ;)


20 komentarzy:

  1. oo ja kiedys klikalam pieniazek gdziestam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często klikam w Pustą Miskę też :)
    A OLX już sobie zapisałam na pasku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedzialam ze jest taka akcja! Fajnie, ze chociaz tak moge pomoc psiakom!:) lece klikac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapilam od Ciebie i udoztepnilam tez u siebie na blogu:)

      Usuń
    2. Super, że udostępniłaś! ;)

      Usuń
    3. Blogosfera a moc ;) a podpowiem, ze mozna kliknac wiecej niz raz!;) ja kliknelam jeszcze z dwoch przegladarek na fonie i na kompie z dwoch roznych mozna:)

      Usuń
  4. Już wchodzę na podana stronę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to dziś nakarmiony i czas wrócić jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/ pokazałam tam jak zdobyć darmowe bony na kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam o takiej akcji, fajnie, że cos takiego jest organizowane :) kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super akcja! Oczywiście, że dołączę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karmimy z synem kolejny rok:) Super akcja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio wierzę w takie akcje... Wolę się przejechać z workiem karmy osobiście :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Klikałam w tamtym roku i w tym też nie odpuszczę, póki Bumer, a potem inne pieski, nie będą miały pełnych misek :D

    OdpowiedzUsuń