6 stycznia 2016

Mani na dziś :)

Hej kochane ;)
Dzisiaj troszkę luźniejszy post. Dawno nie pokazywałam co noszę na paznokciach, więc pora nadrobić zaległości. 
W tym tygodniu wracam do pracy weekendowej i strasznie ucieszyłam się, że będę mogła malować paznokcie na jakie chce kolory, byleby tylko były zadbane ;) W tamtym roku mogłam pozwolić sobie na beż i co najwyżej jaśniutki róż. 



Od świąt mam ochotę na brokatowe lakiery, świecące z daleka. Tym razem postawiłam na delikatny akcent na dwóch paznokciach. 





Szary lakier BeBeauty kupiłam w Sylwestra i jest to jego debiut na moich paznokciach. Na paznokciach wygląda ciemniej niż w buteleczce. Ma taki standardowy pędzelek, nie za szeroki, nie za gruby ale maluje się nim okropnie. Mam wiele lakierów z Biedronki i jeszcze żadnym nie malowało mi się tak źle. Nie da się równomiernie pomalować całej płytki. Musiałam nałożyć dwie dość grube warstwy (na zdjęciach widać przez to nierówności na pomalowanym paznokciu) by uzyskać pełne krycie. Jak próbowałam nałożyć cienką warstwę to pędzelek "ścierał" mi cały lakier i zostawiał za sobą niepomalowaną płytkę. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam i raczej nieczęsto będę po niego sięgać. 


Lakier Miss Selene nr 150 to już inna bajka. Mam go ładnych kilka lat w domu a dopiero pierwszy znalazł się na moich paznokciach. Obawiałam się jego krycia ale dwie cienkie warstwy w zupełności wystarczą. Pędzelkiem maluje się znakomicie, lakier nie smuży, nie rozlewa się na skórki. Nie spodziewałam się tego, że aż tak spodoba mi się nałożony na paznokcie. Coś czuję, że w najbliższym czasie często będzie gościł na moich paznokciach. 


Jak Wam się podobają te lakiery? ;)
Tradycyjnie przepraszam za niedociągnięcia w malowaniu (mam dwie lewe ręce) i za suche skórki z którymi nie potrafię dojść do ładu...


27 komentarzy:

  1. fajne kolorki, lubie te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieski z gr bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne te kolorki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miss selene ma świetny kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!
    Zapraszam na: www.dvivstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaki fajny kolorek niebieski, bardzo takie lubię, jakoś nigdy go nie napotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor ten bebeauty, taka butelkowa zieleń trochę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor też mi się bardzo podoba. Bardziej szaraczek z niego ale faktycznie jakieś nutki zieleni w sobie ma i o ile na swoich paznokciach tego wcześniej nie zauważyłam, tak teraz widzę :P

      Usuń
  8. Ciekawie wygląda ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam miętowy lakier z Biedronki i tak, jak mówisz - muszę malować grube warstwy, bo pędzelek mi ściera lakier...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, ale ja odkąd używam hybrydek semilaca już całkiem zrezygnowałam z klasycznych lakierów :) teraz mam fazę za czerwienie połączone ze srebrem :)) i podzielam uwielbienie do błysku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupujesz lakiery z Miss Selene?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiła mi go mama kilka lat temu także nie jestem w stanie odpowiedzieć ;) Ale pewnie pełno jest ich na internecie chociażby.

      Usuń
  12. Ładny ten turkus z Essence ;)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten brokatowy lakier. W sam raz na karnawałową imprezę

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne połączenie;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie ostatnio się zastanawiałam nad szarym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zestawienie kolorow :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię lakiery Miss Selene, bo mają małą pjemność i można je zużyć do końca :)

    OdpowiedzUsuń