22 lutego 2016

CD - żel pod prysznic Lilia wodna

Hej, jak Wam minął weekend? Mam nadzieję, że równie dobrze co mi. Co prawda, spędziłam go w pracy ale dwa dni zleciały mi bardzo szybko i w świetnym towarzystwie ;)
Dziś mam dla Was post o pewnym przyjemniaczku, który trafił do mnie razem z mnóstwem innych kosmetyków z kontynuacji współpracy z firmą CD. Miałam okazję testować ich produkty w wersji Granatowej oraz Cytrynowej. Teraz przyszła pora na wersję Lilia wodna. Na pierwszy ogień idzie żel pod prysznic.



Żele pod prysznic CD bardzo polubiłam. Moim faworytem została Granatowa wersja. Miałam nadzieję, że Lilia dorówna jej działaniem i zapachem... nie myliłam się ;)


Delikatna buteleczka (typowa dla kosmetyków CD, uwielbiam te opakowania!) kryje w sobie 250 ml dość gęstego, przeźroczystego żelu. Wystarczy odrobina by otulić całe ciało przyjemną pianką, kosmetyk ten jest strasznie wydajny. Po otworzeniu go, możemy poczuć śliczny zapach lilii wodnej, który na skórze zostaje na dłuższy czas, jeśli nie użyjemy balsamu. Przeze mnie po ok. godzinie nie jest już wyczuwalny ale za to mój chłopak po dobrych trzech godzinach po kąpieli stwierdził, że tego dnia użyłam pięknie pachnącego żelu ;). Kosmetyki CD nie podrażniają ani nie wysuszają mojej skóry, w tym wypadku było tak samo. Nie musiałam nawet balsamować się po każdym prysznicu i skóra nie była w złym stanie. 


Jest to kolejny żel CD, do którego na 100% wrócę. Wszystkie są do siebie bardzo podobne, różnią się tylko zapachami i na chwilę obecną to właśnie Lilia wodna jest moją ulubioną wersją.  



Próbowałyście już kosmetyków CD?
Jeśli tak, to jesteście zadowolona z ich działania? ;)


28 komentarzy:

  1. Mam mgiełkę do ciała, ale trzymam do lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Parokrotnie widziałam te produkty na sklepowych półkach ale jakoś nigdy nie zdecydowałam się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam firmy, ale ten zapach jest zachęcający:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam dotąd produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam, znam i lubiłam ten żelek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Firma kompletnie mi nieznana, ale recenzja brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie spotkałam się z ich kosmetykami. Lilia wodna brzmi iście wiosennie :) musi na prawdę ładnie pachnieć. Gdzie są dostępne ich kosmetyki?? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Firmę znam i zawsze mi odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta lilia wodna wydaje mi się najbardziej kusząca :)
    Kochana, poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa jak pachnie ten żel :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że marka robi się bardzo popularna w blogosferze. Myślę też, że zapach mógłby mi przypaść do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmm bym powąchała chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło tu u Ciebie, dodaję do obserwowanych :) A co do samego żelu to zapowiada się fajnie, jednak zapach nie dla mnie, może skuszę się na inny :)
    Jeśli masz chwilę, zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie próbowałam ich, ale czytam o nich same dobre rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam o tej firmie, musi mieć ładny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam cytrynowy i był ok ale Lilia pewnie bardziej by mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam jakiś czas temu te kosmetyki, ale mam za duże zapasy żeby kupować cokolwiek nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. widuję czasem recki produktów tej marki, ale jeszcze nic nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubiet akie zapzchy ale Cd jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marki nie znam, ale przypuszczam że zapach mógłby trafić w moj gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za kwiatowymi zapachami, ale może przy okazji sprawdzę jakiś inny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O z tą marką się nie spotkałam ale zapach kusi ;) Jak zużyję zapasy może sięgnę po niego :)

    OdpowiedzUsuń