8 lutego 2016

Mani na dziś - pora wygonić zimę! :)

Hej kochane :)
Chcę Wam dziś pokazać moje pazurki, które nosiłam pod koniec poprzedniego tygodnia.


Ostatnio nie mogę dojść do ładu z paznokciami. W pracy łamią mi się jak szalone, rozdwajają. Moje dłonie wołają o pomstę do nieba przez brak nawilżenia i obrywa się za to najbardziej skórkom wokół paznokci, co zresztą widać na zdjęciach za co przepraszam. W tygodniu zaczynają już dobrze wyglądać aż tu nagle przychodzi weekend i dwa dni w pracy w sklepie z odzieżą i są suche na wiór mimo kremowania dłoni średnio co godzinę. No ale cóż,  kiedyś dojdę z nimi do ładu. 


Minął mi już czas, w którym sięgałam głównie po lakiery z brokatem. Zachciało mi się pasteli, żywych i jasnych kolorów. Stwierdzam więc, że powolnym krokiem nadchodzi wiosna! :) Ten mój niebieski mani właśnie z wiosną mi się kojarzy. Jest świeżo, delikatnie ale z nutą szaleństwa. Co myślicie  na jego temat?





Strasznie spodobało mi się połączenie lakieru (na zdjęciu nr 3) Golden Rose Paris (numerek mi się z niego starł) z topem Life. Na pewno kiedyś pomaluje sobie tak wszystkie paznokci. Na palcu wskazującym mam lakier Lovely Summer Sand (5) a na małym Miyo Mini Drops nr 157 (2), które mają podobny kolor tylko, że Lovely jest lakierem strukturalnym. Najciemniejszym lakierem z całej piątki jest Golden Rose Paris nr 204 (1), którego uwielbiam.

A Wy jakie macie pazurki?
Witacie już nimi wiosnę? :)

48 komentarzy:

  1. Nie wyganiaj jeszcze zimy, bo pojutrze jadę do Zakopanego i musi być śnieg! :P
    A paznokcie super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pozwalam zimie zostać u Nas jeszcze tydzień :D

      Usuń
  2. Świetne połączenie i ten wzorek z kropeczkami jest extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne pazurki :) ja nigdy nie umiem ładnie wypiłowac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tym problem, co z resztą widać na zdjęciach. Do tego dochodzi mi problem różnej szerokości płytek paznokci co wygląda okropnie ale pocieszam się, że zawsze mogło być gorzej :P

      Usuń
  4. Bardzo fajnie całość się prezentuje :) ładne kolorki, szczególnie GR Paris 204 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same moje kolory! Ja też bym zimę wygoniła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiosnę czuć już w powietrzu i na Twoich paznokciach też jest widoczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie Life ślicznie wygląda na GR :) Moje paznokcie też przechodzą kryzys :( Czekam niecierpliwie na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowo i bardzo dziewczęco :)
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :) Wpadłabym do Ciebie na takie pazurki :)
    U mnie na razie brak lakieru. Z racji pracy sezonowej nie mogę malować, bo lakier odbija się na kartkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie komentarze, dziękuję :)
      Są też plusy takiej sytuacji. Paznokcie odpoczną sobie od lakierów :)

      Usuń
  11. nie wiem czemu, ale bardzo nie podobają mi się takie kolory, zazwyczaj wybieram klasykę lub stonowane i zgaszone róże, beże, etc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie właśnie takie kolory o których piszesz nie nadają się do tego by nosić je solo. Uważam, że są zbyt nudne :) Ile ludzi, tyle opinii :)

      Usuń
  12. Przepiękne paznokcie i kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam niebieskości i błekity, mam nawet taki śliczny, pastelowy błekit w hybrydzie :) Chyba rzeczywiście pora zacząć przywoływać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaczynam wyganiać zimę, u mnie mięta na paznokciach :)

      Usuń
  14. Bardzo ładny manicure :)

    Zapraszam na bloga o paznokciach hybrydowych: arwenails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się kształt paznokci :) i kolorki też fajnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tez bym wywaliła zimę tak gdzie pieprz rośnie, skoro nie ma śniegu to niech sobie idzie :D a mani bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie śliczne mani! ja mam pierwszy lepszy czerwony alkier z Miss Sporty ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Są prześliczne! Uwielbiam takie połączenie. Wiem o czym piszesz, jeśli chodzi o pracę z odzieżą. Sama kiedyś pracowałam w sklepie to wiem :) nie pomoże kremowanie rąk niestety :( pozdrawiam !

    ps u mnie nowy post na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet próbuję olejowania rąk podczas przerw, byleby tylko coś im pomogło ale i tak efekt marny... po pracy za to robię im małe spa i wszystko wraca do normy :)
      Pozdrawiam i chętnie wpadnę na post ;*

      Usuń
  19. Moje pazurki na razie odpoczywają, bo się straszliwie połamały, więc ścięłam je na krótko. :)
    Pięknie dobrane kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne paznokcie i świetnie dobrane kolory :) Popieram - powrotu zimy już nie chcemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia jest zestaw kosmetyków, a wystarczy poklikać w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja akurat witam z matową zielenią :D a mani bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie kolorki <3 a już bym chciała żeby była wiosna, ciepło i słonecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wykonanie, kolory też spójnie do siebie dobrane no i te kropeczki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ładne, takie wakacyjne w środku zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super połączenie :) U mnie królują jeszcze ciemne, zimowe kolory, ale powoli będę wprowadzać wiosnę na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to mani było takim oderwaniem ale złe pogody całkowicie wróciły i na moich paznokciach ponownie zagościły ciemne kolorki ;)

      Usuń
  27. Śliczne niebieskie kolorki:) bardzo ładne mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne mani :) oj zima tak łatwo nie odpuści :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się kojarzą bardziej z latem jak z wiosną, ale wszystko jedno, są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń