1 marca 2016

Bakeo - paczka ze smakiem!

Witam Was po długiej przerwie ;)
Niestety w szkole mam istny armagedon. Nie mam wystarczająco czasu na naukę a co dopiero na blogowanie. Tak czy siak to nie jest do końca tak, że Was nie odwiedzam... bo podglądam Was z ukrycia, tylko nie komentuje żeby starczyło mi czasu na przeglądnięcie wszystkiego ;) Postaram się nie dopuścić już do takich braków, zaczynam od teraz.

Jakiś czas temu nawiązałam pyszną współpracę. Czekałam na moją paczuszkę i czekałam zniecierpliwiona (bo dostawę ustawioną miałam przecież na wtorek a tu już czwartek i cisza) aż tu coś mnie tknęło by zerknąć do skrzynki do której nie zerkał już dawno nikt... no i leżała sobie grzecznie tam moja paczuszka a ja dziwiłam się, że ktoś dał rady wepchnąć ją do skrzynki :D.



Bakeo.pl jest czymś z czym się nigdy wcześniej nie spotkałam. To strona, na której możemy zamówić sobie różne mieszanki do chrupania. Najlepsze jest w tym to, że mamy możliwość ustawienia tego, w które dni chcemy otrzymywać takie paczuszki. Łakomczuszki mogą kliknąć nawet każdy dzień tygodnia a takie osoby, które chcą podjeść sobie po jednej przekąsce dziennie mogą skusić się na dostawę dwa razy w tygodniu. Pyszne i zdrowe mieszanki przychodzą do nas na czas.


Bakeo oferuje nam 50 różnych pyszności. Składników co nie miara, naprawdę jest w czym wybierać moje drogie! Brakuje mi jednak opcji samodzielnego dobierania składników. Byłoby to spore udogodnienie bo osobiście miałam problem z wybraniem sobie mieszanek, ponieważ najczęściej jakiś jeden składnik mi nie pasował. Ale postanowiłam nie wybrzydzać i zaryzykowałam.


Bakeo dba o osoby, które rozliczają się ze zjedzonych kalorii. Takie informacje jak ilości kalorii, węglowodanów itd w każdej mieszance w tym pudełeczku znajdziecie. 


Tak prezentują się wybrane przeze mnie smaki. Wszystko wygląda znakomicie prawda? ;) Bombajskie czworaczki, DSG, Confetti, Na poważnie. 


W trakcie "testowania"... a raczej delektowania, okazało się że smak jagód goji kompletnie mi nie poszedł, więc w przyszłości będę wiedzieć żeby unikać mieszanek z nimi. Moim hitem okazała się poważna mieszanka :D Wszystkie jej składniki uwielbiam, więc nie mogło być inaczej. 

Czy oceniam te przekąski pozytywnie? Jak najbardziej! Podoba mi się możliwość otrzymania pyszności bez wychodzenia z domu (lub pracy bo adresie dostawy decydujemy przecież my), spory wybór dobranych przez Bakeo składników, możliwość otrzymania przesyłki w wybrany przez nas dzień. Tak jak wspominałam wyżej, brakuje mi jednak opcji samodzielnego dobierania składników ale nie uważam to za jakiś wielki minus. Pozostaje też kwestia kosztów, takie przyjemności kosztują i na moje oko dużo taniej byłoby kupić wybrane przez siebie składniki i samemu zrobić sobie przekąskę. Ale jeśli ktoś może pozwolić sobie na taką przyjemność - czemu nie! ;)
Z czystym sumieniem polecam.


Próbowałyście już przekąsek od Bakeo?
Smakowało? ;)


22 komentarze:

  1. Jakoś nie miałam okazji, ale bombajskie czworaczki zjadłabym ze smakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ciekawa paczka,
    pierwszy raz się z taką spotykm
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie przekąski zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda to przepysznie i zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobne mieszanki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam mniam - zjadłabym :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowo i przepysznie, uwielbiam takie przekąski i w ten sposób staram się ograniczać jedzenie moich ukochanych chipsów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie zdrowe przekąski !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie spróbowałabym takich mieszanek, wyglądają przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł dla kogoś kto uwielbia takie smaki :) Ja byłabym zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasam lubię pochrupać takie pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam swoje mieszanki i bardzo mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale różności :) Kiedyś jadłam batonik z jagodami goji i mi nawet smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Syndio zachęciłaś mnie tą recenzją do spróbowania tych zdrowych łakoci :) Świetna recenzja !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie próbowałam, ale nie ukrywam, że nie pogardziłabym taką paczuszką:D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie próbowałam, ale wygląda to kolorowo i smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. narobiłaś mi ochoty na taką przekąskę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają APETYCZNIE :) Sama chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe, nie znałam do tej pory bakeo

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie próbowałam, ale kocham takie mieszanki :)

    OdpowiedzUsuń