4 marca 2016

Felicea Natural - szminka nr 24

Weekend, weekend weekend... dla niektórych jedyny moment na odpoczynek, dla mnie oznacza stanie na nogach po 11 godzin w pracy. Uwielbiam weekendy i nie ma tutaj ani odrobinki sarkazmu, mimo tego że na nic nie mam czasu ;)

Jakiś czas temu do testów otrzymałam naturalną szminkę od Felicea Natural. Nigdy wcześniej nie miałam okazji testować naturalnej kolorówki, byłam strasznie ciekawa jak wypadnie w kwestii napigmentowania i trwałości. Jesteście ciekawi jak się sprawdziła? Zapraszam dalej. 



Felicea to pierwsza polska marka kolorowych kosmetyków naturalnychJest ona wynikiem idealnej mieszanki – marzenia i wiedzy. 
Łukasz, z wykształcenia inżynier produkcji, obserwując swojego tatę, który od ponad dwudziestu lat zajmuje się produkcją kosmetyków, marzył o stworzeniu własnej marki. Mimo, że karierę zawodową zaczął w firmie taty, szybko trafił do międzynarodowych korporacji - od branży spożywczej, na przemyśle motoryzacyjnym kończąc. Lata, które w nich spędził, nie oddaliły go jednak od marzenia – wręcz przeciwnie, pozwoliły mu dojrzeć do decyzji, by je spełnić.Postanowienie Łukasza od początku wspiera jego żona, Ania. Ania, jest wielką zwolenniczką zdrowego trybu życia – ruchu, jedzenia i kosmetyków, których chętnie używa. I choć od dawna nie ma problemu ze znalezieniem produktów do pielęgnacji ciała, bardzo trudno było jej znaleźć naturalne kosmetyki kolorowe. Łukasz szybko podchwycił pomysł… i tak rozpoczął się proces tworzenia marki Felicea. Felicità czyli szczęście i radość towarzyszyły Łukaszowi i dopingującej go Ani przy tworzeniu Felicei. Praca nad powstaniem marki i kosmetyków trwała ponad dwa lata. Łukasz wraz z biotechnologami z aptekarską precyzją dopracowywał składy. Efekt tych działań konsultował z Anią i jej przyjaciółkami, od managerek w bankach po wizażystki, i zgodnie z ich sugestiami modyfikował produkty z technologami. A wszystko to z wielką pieczołowitością, by kosmetyki marki Felicea zachowując swoją naturalność, jak najlepiej odpowiadały na potrzeby kobiet.


Szminka ta ma śliczne opakowanie. Posiadam sporą kolekcję pomadek do ust ale ta z Felicea jest pierwszą w białym kolorze, więc łatwo mi ją znaleźć. Nie wyczuwam w niej żadnego zapachu ani smaku co według mnie jest plusem. Pomadka sunie łatwo po ustach, jest dobrze napigmentowana. Pozostawia za sobą kolor zbliżony do koloru moich ust, więc daje u mnie efekt ujednolicenia koloru, wygładzenia i delikatnego błysku. Utrzymuje się  on na ustach do dwóch godzin jeśli zrezygnujemy z picia i jedzenia. Jeśli skusimy się np. na coś tłustego do jedzenia potrzebne są poprawki. Szminka ta nie daje jakiegoś spektakularnego efektu na moich ustach ale właśnie takiej delikatnej brakowało w mojej kolekcji. Nie krzyczy z moich ust do innych pokazując swoją obecność ale nie znaczy to, że nie widać, że jest na nich obecna. Dostałam kilka pochwał na jej temat, więc przyciąga uwagę mimo swojej delikatności.


Skład tej szminki, jak i innych kosmetyków od Felicea, podany jest na stronie producenta.  [KLIK]

Ricinus Communis Seed OilOlej z nasion rącznika pospolitego (olej rycynowy)
Hydrogenated Coco GlyceridesUwodorniona mieszanina monoglicerydów oleju kokosowego
SqualaneSkwalan z oliwy z oliwek
Cera AlbaWosk pszczeli
Candelilla CeraWosk Candelilla
Copernicia Cerifera CeraWosk Carnauba
Butyrospermum ParkiiMasło shea
Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed OilOlej Jojoba
Hydrogenated Vegetable OilUwodorniony olej roślinny
Tocopheryl AcetateWitamina E
MicaMika
Grapefruit Peel OilGrejpfrutowy olejek eteryczny
C.I. 77891Biały pigment mineralny (21, 22, 23, 24, 25)
C.I. 15850Czerwony pigment (21, 22, 23, 24, 25)



Nie pomyślałabym, że naturalne kosmetyki kolorowe mogą być tak fajne :D Obstawiałam słabą pigmentację i trwałość ale na szczęście pozytywnie się zaskoczyłam. Z czystym sumieniem mogę ją Wam polecić. Niestety nie udało mi się zrobić zdjęć na ustach przez pogodę, która ostatnio Nam towarzyszy. Jest szaro, buro i szminka nie wygląda na zdjęciach tak jak w rzeczywistości.


Słyszałyście o kosmetykach Felicea?
Co najbardziej z ich oferty chciałybyście wypróbować? ;)



17 komentarzy:

  1. Fajnie, że ma białe opakowanie, bo jak napisałaś - wyróżnia się z innych innych opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w dorosłym świecie, w którym wiecznie na nic nie ma czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą szminkę, kredki są też świetne z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, ale kolorek jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej marce kosmetyków. Wygląda całkiem kusząco ;p piękny kolor, jeśli jest zbliżony do Twojego to idealnie nadaje się do codziennego noszenia co dla mnie jest na plus. Szkoda tylko, że nie utrzymuje się zbyt długo :( Pozdrawiam

    ps u mnie nowy post :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię ich kredkę do oczy i ust

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówiąc szczerze, nie słyszałam o tej firmie, ale stwierdzam ,że muszę się za nią rozejrzeć.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor:) Taki w sam raz na obecną pogodę za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej firmie, ale ta pomadka wygląda zachęcająco. Ma piękny kolor :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam, nie znam, ale zapragnęłam poznać :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo polubiłam pomadki tej marki :-). Też posiadam, ale w innym odcieniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny produkt, a kolorek bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor.Lecę zobaczyć na ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chociaż nie używam szminek, to kolor bardzo mi się podoba;

    OdpowiedzUsuń